Wesele czas start!

Każdy chce, aby ich „wielki dzień” był wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju, słowem „naj” pod każdym względem. W głowie mamy wesele kuzynki, która wynajęła akrobatów cyrkowych i córkę sąsiadów, której fajerwerki weselne uwiecznione są na telefonach jej wszystkich gości. Sprawy nie ułatwiają pojawiające się jak grzyby po deszczu kolejne strony i blogi o tematyce weselnej, targi ślubne, branżowe poradniki czy doniesienia ze ślubów marzeń gwiazd z pierwszych stron gazet. Choćby pobieżna ich lektura i wizyta przynajmniej na jednych targach, powodują niezły mętlik i ból głowy. I nawet, jeżeli dużo wcześniej mieliście ściśle określony styl i wiodącą kolorystykę imprezy, po konfrontacji z nieograniczoną wręcz pulą inspiracji, poddajecie się bez walki. Prędzej czy później trzeba będzie jednak postawić na jakąś opcję i po prostu coś wybrać. Naczelna zasada jest jedna. Nie można mieć wszystkiego. Oczywiście każdy chciałby, aby o jego weselu wspominano, że było „na bogato”. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby tak było. „Na bogato” nie musi jednak oznaczać przesady i odpustowego przepychu. Wybór i selekcja są kluczowe, żeby wszystko zorganizowane było ze smakiem, a goście weselni nie mieli wątpliwości, że zadbaliście o nich w najmniejszych szczegółach, a nie wzięliście po prostu wszystkich opcji i atrakcji, jakie zobaczyliście.

 

Z mojego naprawdę wieloletniego już doświadczenia wynika w tej materii jedna myśl. Kiedy Ty i Twoi goście kilka lat po weselu będziecie je wspominać, niemal nikt nie będzie pamiętał o winietkach i jakiego typu słodycze były dostępne w „Candy Bar”. To, co najbardziej utknie w ich pamięci to świetna zabawa, która sprawiła, że ten konkretny dzień był fantastycznym przeżyciem. Rozrywka jest kluczem do tych doświadczeń. Posiadanie dobrego DJ-a lub zespołu muzycznego oczywiście jest niezbędne. To oni nadają tempo imprezie i dodają jej klimatu. Jednak zanim zatańczycie pierwszy taniec, warto zaplanować jeszcze kilka dodatkowych, a niestety nadal niedocenianych kwestii dużo wcześniej. Dzięki temu poziom stresu tego najważniejszego dnia ograniczony będzie do niezbędnego minimum.

iluzjonista na wesele gdansk gdynia sopot trójmiasto

1. Nie odwlekaj rezerwacji na później.

Jeśli zostawisz rezerwację dodatkowej rozrywki na ostatnią chwilę, możesz zostać z bardzo małymi możliwościami lub koniecznością wynajęcia w charakterze DJ-a dalekiego kuzyna, który kiedyś „puszczał muzę” na szkolnej dyskotece. Niestety czasy tego typu rekomendacji dawno minęły. Najlepsi wykonawcy zazwyczaj są rezerwowani z rocznym/dwuletnim wyprzedzeniem. Należy także pamiętać, że podczas rezerwacji obowiązują teraźniejsze ceny. Jeżeli zadzwonisz do tego samego wykonawcy za np. półtora roku, może się okazać, że cena wzrosła nawet o kilkadziesiąt procent.

2. Czy dodatkowa atrakcja ma znaczenie?

Spójrz na to, co zaplanowałeś na swój ślub i wesele i zadaj sobie pytanie, czy to wszystko jest naprawdę konieczne. Czy nieodżałowana fotobudka odpowiednio wtopi się w klimat przyjęcia weselnego i nie zakłóci zabawy gości na parkiecie? Czy „Candy Bar” będzie odpowiednim wypełnieniem czasu, podczas wykonywania pamiątkowych zdjęć? Czasami ludzie dodają kolejne elementy przyjęcia, tylko dlatego, że czują, że tego właśnie spodziewają się goście. Brakuje w tym wszystkim jakiegoś planu, spójności i refleksji czy wszystko razem będzie stanowiło całość, a nie pochodziło z „różnych parafii”. Upewnij się, że priorytetem jest to, co NAPRAWDĘ uczyni twój dzień wyjątkowym. Odnośnie właściwego łączenia różnych atrakcji napiszę osobny artykuł.

3. Przeprowadź własne rozpoznanie

Niezbyt trafnym pomysłem jest rezerwacja pierwszej atrakcji, na jaką natrafisz na przypadkowych targach ślubnych. Istnieją różne rodzaje pakietów i rabatów oferowanych przez dostawców. Na przykład iluzjonista może zrobić show dla wszystkich, ale również wykonywać magiczne sztuczki przez kilka godzin, prezentowane przy stolikach. Ponadto, jeśli chodzi o rozrywkę, upewnij się, że ten konkretny wykonawca ma wiele pięciogwiazdkowych recenzji, polubień w mediach społecznościowych oraz zdjęć lub filmów. Doświadczony, wysokiej klasy profesjonalista będzie przygotowany na taką weryfikację.

4. Ogranicz liczbę gości

Jednym z największych wydatków na przyjęcie ślubne jest koszt per persona (za osobę) za catering. Zdaję sobie sprawę, że może być to trudne. Jednak zawsze gdzieś trzeba będzie postawić granicę i nadać priorytet niektórym przyjaciołom i członkom rodziny w stosunku do innych. Są przyjęcia weselne, gdzie większość osób stanowią rodzina, ale i bywają takie, gdzie zdecydowanie przeważają przyjaciele i znajomi. Przy ograniczeniu liczby gości, pojawiają się zaoszczędzone środki, które można przeznaczyć na spektakularną wieczorną rozrywkę, która zostanie zapamiętana na długie lata.

5. A poprawiny?

Jeżeli wiesz, że harmonogram tego wyjątkowego wieczoru może już być mocno napięty, a w dalszym ciągu chcesz zapewnić niezapomnianą rozrywkę swym gościom, jest na to ciekawe, coraz bardziej zauważane i stosowane rozwiązanie. Można przesunąć rezerwację atrakcji weselnej na dzień poprawin. Dzięki temu ten zwykle nieco „zaniedbany dzień”, stanie się równie wyjątkowy. Goście na pewno docenią fakt, że Para Moda pomyślała o zapewnieniu ciekawej atrakcji także w dzień przyjęcia poprawinowego. Należy także pamiętać, że zwykle w tym dniu jest obecne więcej dzieci na sali, więc przygotowana rozrywka powinna je także uwzględniać.

Pokazy iluzji w trójmieście gdyni sopocie gdańsku
Czy zgadzasz się z moimi wskazówkami? Czy może masz inne pomysły, w jaki sposób zorganizować wesele bez niepotrzebnego stresu, a jednak ze smakiem i odrobiną szaleństwa? Daj znać w komentarzach i na mój adres email a może wasze spostrzeżenia znajdą się w kolejnych odcinkach mojego poradnika.
Jak zawsze zapraszamy do polubienia funpage i zadawania pytań. Z własnego doświadczenia postaram się pomóc, aby ten wyjątkowy dzień pozostał na zawsze w pamięci waszej i waszych gości. Dodatkowo nie zapomnij odwiedzić mojej sekcji ślubnej, aby dowiedzieć się więcej o ekscytującej, zabawnej i wyjątkowej rozrywce weselnej, którą oferuję.